5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

שבעה יעדי חובה באיטליה!

חולמים באיטלקית? הגיע הזמן לתכנן טיול מרהיב לאיטליה, ארץ המגף, שידועה בנופים המגוונים שלה הכוללים אגמים עמוקים, זכים וצלולים, יערות עבותים והרים מושלגים בצפון, ואילו בדרום תמצאו חוויה ים תיכונית מוכרת ואהובה של שמש, ים ושמיים תכולים.

במאמר זה נבחרו עבורכם בקפידה שבעה יעדי חובה באיטליה, אשר הם כמובן רק המעט שבמעט מן הארץ העשירה בתרבות, באדריכלות ובאמנות ועדיין משפיעה על העולם כולו במטבח עשיר ואופנה מרהיבה.

 

איטליה מצפון ועד דרום

איטליה היא אחת היעדים המרתקים ביותר באירופה עם צפון קריר ומושלג ודרום ים תיכוני חמים ונפלא. זוהי מדינה עשירה בהיסטוריה, תרבות ונופים עוצרי נשימה. מערים תוססות ועד עיירות חוף מקסימות ורכסי הרים מדהימים כגון הרי הדולומיטים איטליה מציעה חוויה של פעם בחיים לתיירים שבאים לבקר באתרי המורשת הרבים שלה, לטעום מן האוכל הטעים והמשובח שלה ולבלות במרכזי הערים בקניות וחיי לילה.

דולומיטים

שבעה יעדי חובה באיטליה!

קשה מאד לבחור שבעה יעדים בלבד, משום שאיטליה כה עשירה באתרי מורשת, אתרים היסטוריים, אטרקציות, נופים קסומים וחופים בלתי נשכחים, אספנו עבורכם שבעה יעדי חובה באיטליה שיעזרו לכם לחוש את החוויה האיטלקית במיטבה:

 

1. רומא

רומא היא יעד חובה באיטליה, היא עשירה מאד בהיסטוריה עתיקה כגון הקולוסיאום והפנתיאון. כמובן שאסור להחמיץ את קריית הוותיקן, ביתה של בזיליקת פטרוס הקדוש ומוזיאוני הוותיקן המפוארים, כולל הקפלה הסיסטינית. רומא עשירה מאד במוזיאונים בנושאים שונים ומתקופות שונות, באטרקציות כגון גן חיות, אדריכלות מרשימה, מופעי תרבות ומוסיקה ועוד.

 

2. פירנצה

פירנצה ידועה כמקום הולדתו של הרנסנס והיא אוצר קסום של אמנות וארכיטקטורה. במוזאונים הרבים תוכלו להתפעל מיצירות המופת הידועות בעולם, כמו למשל בגלריה אופיצי, תוכלו לבקר בקתדרלת פירנצה המדהימה (Duomo) או לצאת לטייל על פני גשר פונטה וקיו האייקוני. אל תשכחו לחקור את הרחובות המקסימים של המרכז ההיסטורי ולהתמכר למטבח טוסקני טעים.

 

3. ונציה

ונציה היא עיר ייחודית וקסומה הבנויה על רשת של תעלות, שממש מזמינות לטיול בגונדולה. תוכלו לשוט לאורך התעלה הגדולה, לבקר בכיכר סן מרקו ובבזיליקה, לחקור את הרחובות הצרים והגשרים הציוריים. אל תחמיצו את ההזדמנות לחזות בשקיעה עוצרת נשימה מעל הלגונה הוונציאנית.

 

4. סינקה טרה

סינקה טרה הוא רצף של חמישה כפרי דייגים צבעוניים השוכנים לאורך קו החוף של הריביירה האיטלקית. הכפרים מונטרוסו אל מארה, ורנאצה, קורניליה, מנארולה וריומאג'ורה מציעים נופים מדהימים, רחובות מקסימים ופירות ים טעימים. מומלץ לחקור את מסלולי ההליכה המחברים בין הכפרים ולהצטלם בנוף עוצר הנשימה של הים התיכון.

צ'ינקווה טרה

5. חוף אמלפי

חוף אמלפי הוא רצועת חוף ציורית בדרום איטליה הידועה בערי הצוק ובנופים המדהימים שלה. בקרו בעיירה המקסימה פוזיטנו עם הבניינים הצבעוניים שלה המשתפלים ויורדים ממש אל הים ואת העיירה ההיסטורית אמלפי. מומלץ מאד לנסוע לאורך כביש החוף המתפתל כדי להתפעל מהנוף המדהים.

 

6. הדולומיטים

הרי הדולומיטים בצפון מזרח איטליה מציעים נוף הררי מרהיב המושלם עבור חובבי טבע. טיילו בין הפסגות הדרמטיות, צאו לסקי בחורף, או פשוט תיהנו מהנוף עוצר הנשימה. בקרו בעיירות הרריות מקסימות כמו קורטינה ד'אמפצו ותחוו את התרבות והמטבח הייחודיים של האזור.

 

7. סיינה

סיינה הממוקמת בלב טוסקנה היא פנינה אמיתית מימי הביניים הידועה במרכז ההיסטורי שלה ובמירוץ הסוסים המפורסם של פאליו. מומלץ לבקר בפיאצה דל קאמפו, בקתדרלת סיינה המדהימה, ולשוטט ברחובות הצרים שלאורכם ארכיטקטורה ייחודית ויפה. אל תחמיצו את ההזדמנות לטעום מהמטבח המקומי ולהתמכר לטעמי האזור.

 

לסיכום

שבעת היעדים הללו מציעים הצצה אל היופי והעושר התרבותי המגוון של איטליה. בין אם אתם נמשכים להיסטוריה עתיקה, לאמנות, לחופים התכולים או לנופי ההרים המושלגים, כל אחד מהיעדים האלה ישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים.

יעדים שחובה לראות באיטליה

אז מה היה לנו עד עכשיו?

פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על איטליה

מדריכים נוספים על איטליה

יום ד' – 11 לדצמבר , 2019
כל הדרכים מובילות לחופשה ברומא! מחופשה סוערת ומלאת אטרקציות ובילויים ועד חופשה שקטה ורומנטית.
פשוט איטליה
פשוט איטליה
ביטוח נסיעות לאיטליה
יום ו' – 28 לאוגוסט , 2020
אל תעלו על המטוס בלי שיש לכם ביטוח נסיעות תקף בהתאם למטרת הנסיעה שלכם. זה לא המקום לחסוך בו
פשוט איטליה
יום ב' – 2 לדצמבר , 2019
איטליה היא יעד מושלם לטיול עם ילדים ולא בכדי – כך תעשו זאת נכון ובכיף
פשוט איטליה
ערים בסיציליה
יום ג' – 25 לאוגוסט , 2020
בואו לגלות את הערים והמקומות היפים ביותר באי, שהוא ערב רב של השפעות תרבותיות מרתקות ומעשירות
פשוט איטליה
מלונות מומלצים בפירנצה
יום ה' – 18 לנובמבר , 2021
גסטהאוס במרכז העיר, מלון 4 כוכבים או פינוק של ממש במלון יוקרה? קבלו רשימת מלונות מומלצים עם ילדים בפירנצה.
פשוט איטליה
פשוט איטליה
יום ה' – 18 לנובמבר , 2021
מחפשים מלונות ברומא עם ילדים, שמתאימים לאירוח כל המשפחה? כל הפרטים לפניכם
פשוט איטליה
Italy map
יום ב' – 9 לדצמבר , 2019
מפת איטליה השלמה וכמה מילים על כל עיר ואזור כדי לעשות לכם קצת סדר בראש
פשוט איטליה
יום ה' – 25 לנובמבר , 2021
אתרי חובה לביקור ברומא – כאלה שאם תחזרו מרומא בלי לבקר בהם, יש שיגידו שזה לא נחשב שביקרתם ברומא
פשוט איטליה
יום ו' – 13 למרץ , 2020
השווקים השווים ביותר בארץ המגף – מדגים וגבינות ועד שווקי יד שניה עם מציאות ששווה להעמיס לרכב
פשוט איטליה
יום ג' – 28 לינואר , 2020
צאו איתנו למסע קולינרי בארץ המגף כדי לדעת איפה אפשר למצוא את האוכל האיטלקי האמיתי
פשוט איטליה
יום ש' – 7 למרץ , 2020
הטיול מושלם בבירת חבל טוסקנה ואחת הערים היפות בעולם כולו – פירנצה
פשוט איטליה
ביטוח נסיעות לחו_ל
יום א' – 11 לפברואר , 2024
פשוט איטליה
Landscapes Tuscany
יום ב' – 19 ליולי , 2021
טיול באחד מחבלי הארץ היפים ביותר באירופה עם נופים מדהימים וטבע נפלא. שווה כל רגע
פשוט איטליה

מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...